Wednesday 22 November 2017

Forex Pfg


Nuestras plataformas Forex BESTDirect Online Trading Rápida, sencilla y fiable, esta fue una de las plataformas originales para entregar pedidos de clientes directamente al CME. Hoy en día sigue siendo una plataforma líder y un arquetipo para la creación impulsada por el cliente de un sistema único para ejecutar y administrar operaciones a través de las múltiples clases de activos de futuros, divisas y opciones. BESTDirect Mobile Trading PFGBEST ofrece acceso a los mercados, con la capacidad de monitorear y operar a través de dispositivos móviles, incluyendo iPhone, IPad, Blackberry, Windows Mobile y palm webOS. MetaTrader 4 powered by PFGBEST Esta es una plataforma de comercio fácil de usar con precios agregados de divisas de proveedores de liquidez de primer nivel. MetaTrader 4 propulsado por PFGBEST fue diseñado para proporcionar los mercados más ajustados a los inversores minoristas. La tecnología proporciona análisis técnicos, gráficos y asesores expertos para ayudar a los comerciantes a automatizar sus propias estrategias. ESignal propulsado por PFGBEST Esto fusiona las opciones de enrutamiento y ejecución de transacciones de PFGBEST con la aclamada barra de comillas eSignal, funciones de gráficos y análisis para los comerciantes que quieren cotizaciones de futuros y forex con tarifas de intercambio seleccionadas. Obtiene dos fuentes de datos en una aplicación: eSignal y PFGBEST. La demanda de esta plataforma es fuerte debido a la eficacia obvia que proporciona. PROTrader impulsado por PFGBEST Esta plataforma cuenta con la más avanzada tecnología de entrada de órdenes, un super DOM (precio escalera), un solo clic, un gráfico basado en cotizaciones en tiempo real y extensas herramientas de gráficos. Es compatible con los complementos de datos eSignal y cuenta con sistemas automatizados de comercio. Los titulares de cuentas múltiples como corredores y CTAs lo encuentran útil para los tickets de orden de asignación agregada. Todos se benefician de la funcionalidad de liquidación automática y la capacidad de cancelar órdenes de trabajo. Trade Navigator impulsado por PFGBEST Una plataforma recomendada para comerciantes de todos los niveles que desean una sola plataforma para el comercio, análisis y seguimiento de todos los mercados. Comercio directamente desde la carta, la escalera de precios (estilo DOM) y consola de comercio. Las funciones avanzadas son las paradas finales, las salidas automáticas y el comercio automático con la ejecución de un solo clic. Las herramientas de análisis incluyen barras de resaltado, alertas, reglas, estrategias y filtros. NinjaTrader powered by PFGBEST Para la simulación y el aprendizaje, la aplicación es gratuita, ofreciendo la oportunidad de probar gráficos avanzados, análisis de mercado, desarrollo de estrategias y pruebas de espalda. NinjaTrader propulsado por PFGBEST es un sistema de comercio de extremo a extremo para comerciantes activos y discrecionales. Permite a los futuros ya los comerciantes de la divisa para ejecutar mejor sus planes comerciales y desarrollar eficientemente los sistemas automatizados poderosos de negociación a través de la gerencia altamente inteligente, avanzada y de las pantallas de la orden, usando lenguaje de desarrollo estándar. Cumplimiento de AML / KYC El objetivo primario de PFG Forex Anti - La Ley de Financiamiento de la Lucha contra el Terrorismo (CTL) es cumplir con las normas y promover la aplicación efectiva de medidas legales, reglamentarias y operacionales para combatir el lavado de dinero, el financiamiento del terrorismo y otras amenazas conexas a la integridad de nuestro negocio y al sistema financiero internacional. El Centro Australiano de Informes y Análisis de Transacciones (AUSTRAC) es el regulador australiano CTL de la AML y especialista de la unidad de inteligencia financiera. PFG Forex P / L está registrado bajo AUSTRAC como un proveedor de red de remesas registradas con muchos afiliados registrados a través de Australia Fortalecimiento de la red de Forex de PFG para combatir el lavado de dinero y el financiamiento del terrorismo siempre ha sido una prioridad para nosotros. Estamos trabajando estrechamente con los reguladores, buscando mejoras y aclaraciones que en última instancia mejorarán la efectividad de las leyes de AML CTF dentro de nuestra red. Como entidad que reporta los servicios designados, de acuerdo con nuestras obligaciones regulatorias, todos nuestros clientes deben adherirse a nuestro Programa AML CTF que incluye identificación y verificación de todos los clientes, monitoreo de transacciones, mantenimiento de registros, informes, entrenamientos, etc. Si usted aprovecha ni PFG Forex ofrecer sus servicios si no puede cumplir plenamente con esta declaración de política. Política de Privacidad Propósito de esta Política El propósito de esta política de privacidad es proporcionar información sobre la información personal que PFG Forex recopila, cómo se manejará esa información y cómo puede acceder a su información personal de acuerdo con la ley de privacidad de 1988 y otras leyes aplicables Y códigos. PFG Forex cumple con la Ley de Privacidad 1988, que contiene disposiciones diseñadas para proteger la información personal sobre usted. La Ley de Privacidad nos obliga a cumplir con los principios de privacidad establecidos en esa Ley. Información personal es cualquier información que usamos para identificar a una persona viva. Esto puede incluir nombres, direcciones, fecha de nacimiento, género, números de teléfono o detalles de empleo. Recolección de su información es esencial para nosotros para el servicio de la relación y las operaciones comerciales. Sin la información personal, no podríamos proporcionarle los productos y servicios, celebrar contratos o realizar transacciones con usted. Reconocimiento Usted reconoce que ha leído y entendido esta política de privacidad. Tenga en cuenta que esta política no extiende sus derechos o las obligaciones de Forex de PFG más allá de las leyes y códigos aplicables. Si hay alguna inconsistencia entre esta política, la Ley de Privacidad y otras leyes y códigos, esta política se interpretará para dar efecto y cumplir con la legislación. Recopilación de información personal PFG Forex puede recopilar información sobre usted, la cual puede incluir información personal no pública. Información que nos proporciona durante el uso de los Servicios y Productos de PFG Forex. También podemos recopilar cierta información confidencial de usted, incluyendo su número de cuenta bancaria, número de tarjeta de crédito o débito y fecha de nacimiento. Información que nos proporcione en el curso de su participación en varios programas promocionales de Forex de PFG o mientras envía una consulta o comentarios. Facilitar nuestro Servicio o Producto, solicitamos información personal de terceros, como su nombre completo, dirección postal, dirección de correo electrónico, número de teléfono, fecha de nacimiento, nacionalidad, etc. de su Beneficiario o Destinatarios. También podemos recopilar de usted información financiera confidencial De un Beneficiario o de un Receptor, incluyendo números de cuenta bancaria Información que obtenemos legalmente de terceros, tales como Compañías de Servicios, proveedores de servicios de verificación de documentos, servicios de bases de datos electrónicos y agencias de informes crediticios. El dispositivo, el hardware y el software que utiliza al acceder al Servicio, su dirección IP, las páginas a las que accede en nuestros sitios web. Podemos combinar esta información de registro recopilada automáticamente con otra información que recopilamos sobre usted. Lo hacemos para prevenir el fraude, mejorar nuestro Servicio y Producto y mejorar nuestra funcionalidad de marketing, analítica o sitio web. También podemos usar cookies para rastrear su uso de nuestros sitios web. Una cookie es un pequeño archivo que un sitio web utiliza para identificarlo cuando regresa al sitio y para almacenar detalles sobre su uso del sitio. Las cookies no son programas maliciosos que tienen acceso o dañan su computadora. Utilizamos cookies para mejorar la experiencia de las personas que usan nuestro sitio web. Usted puede rechazar estas cookies si su navegador lo permite, pero hacerlo puede interferir con su uso del Servicio. La información que almacenamos en la cookie puede incluir su dirección de correo electrónico además de información no personal. Y Grabaciones de sus comunicaciones con nuestro departamento de servicio al cliente, incluyendo llamadas telefónicas, comunicaciones electrónicas y cartas. Información que recopilamos Podemos recopilar los siguientes tipos de información personal de usted: Nombre completo y dirección del alias (tanto residencial como po box) Datos de contacto (número de teléfono, número de fax, correo electrónico) Información de la tarjeta de crédito / débito Copia del documento de identificación y cualquier Otra información que podamos recopilar con su aprobación, según lo permita o requiera la ley y de conformidad con las leyes de privacidad de Australia. Si usted es una entidad entonces, al aplicar para cualquierServices o Productos de PFG Forex, usted acepta y acepta las siguientes cuestiones. Si nos suministra información personal sobre una persona, usted acepta informar a esa persona: Tenemos información sobre esa persona y él o ella puede comunicarse con nosotros en cualquiera de nuestras oficinas. B) La información personal recopilada sobre esa persona se utilizará con el propósito principal de acceder a su solicitud para el servicio solicitado y si su solicitud es aprobada, para el establecimiento inicial del servicio y luego para la posterior administración y eventual finalización de su servicio y Que sin esa información personal, este propósito no puede ser cumplido. La información personal recopilada sobre esa persona normalmente será revelada a cualquiera de nosotros ya las organizaciones mencionadas a continuación. Esa persona tiene el derecho de acceder y corregir información personal. Uso de su información personal Su información personal no se utiliza para fines de marketing de terceros ni se vende a ninguna otra entidad. PFG Forex recopila, utiliza, mantiene y revela su información personal para los siguientes propósitos: Procesar y completar su solicitud de transferencia de dinero Para identificarlo y verificar su identidad de terceros, como empresas de servicios, proveedores de servicios de verificación de documentos, Y las agencias de informes de crédito Compruebe su elegibilidad para utilizar los servicios y productos ofrecidos por PFG Forex Para cobrar el pago por su uso del servicio Para solucionar problemas con el servicio Para permitir que nuestros socios cumplan con sus obligaciones promocionales Para supervisar, revisar y mejorar el servicio Servicios de PFG Forex Supervisar el cumplimiento y cumplir con AML CTF Ley de 2006, y AML CTF Reglas e Impedir el lavado de dinero, el financiamiento del terrorismo, el fraude y otros usos ilegales del servicio. PFG Forex puede utilizar su información personal para: Capacitar a nuestro personal, gestión de riesgos y mantenimiento de registros Para enviarle avisos de marketing, actualizaciones de servicios, ofertas promocionales e informarle sobre los nuevos servicios de PFG Forex (tiene la opción de optar por no recibir estos Actualizaciones en cualquier momento que desee) investigación completa y estudios de mercado mantener una buena relación con nuestros clientes y cumplir con otras regulaciones legales o según lo permitido por las leyes. Uso de seudónimos PFG Forex requiere que sus clientes se identifiquen con precisión para hacer valer nuestros servicios de acuerdo con la Ley de Privacidad 1988.PFG Forex no puede tratar con los clientes que no se han identificado o que han utilizado un seudónimo. Sin embargo, esto no impide que los clientes hagan preguntas sobre nuestros productos y servicios usando un seudónimo. Divulgación de su información personal PFG Forex puede compartir su información personal con empresas sólo dentro del Grupo PFG Forex y su red que incluye las empresas afiliadas y entidades asociadas que ofrece servicios y productos para la distribución. La información personal que nos proporcione será revelada a un tercero solamente si es necesario y de acuerdo con las Leyes de Privacidad. La información personal será usada y divulgada solamente para los propósitos para los cuales es recopilada. Usted acepta que revelamos su Información Personal a cualquiera de los siguientes tipos de organizaciones o individuos. Proveedores, contratistas y asesores externos que contratamos para llevar a cabo nuestras funciones y actividades de vez en cuando PFG Forexs bancos corresponsales para procesar las solicitudes de transferencia de dinero A todos los agentes o intermediarios que forman parte de PFG Forexs productos y servicios Para intermediarios en el extranjero para completar Su autoridad de transferencia de dinero A cualquier organismo de reporte de crédito para verificar su identidad Su ejecutor, administrador, fideicomisario, guardián o abogado Organismos reguladores, agencias gubernamentales y organismos de aplicación de la ley y como puede ser autorizado o requerido por la ley a revelar Información Personal. Uso y divulgación en el extranjero PFG Forex puede transferir su información personal en el extranjero para completar los servicios y productos solicitados por usted, esto siempre estará sujeto a las leyes australianas de protección de datos y privacidad. Acceso y corrección de información personal Usted tiene el derecho de solicitar acceso a su información personal y solicitar su corrección. Puede acceder a la información personal que tenemos sobre usted mediante una solicitud por escrito a nuestro Oficial de Privacidad en la siguiente dirección. Privacy Officer, PFG Forex Pty Ltd, Unidad 2, 189B South Center Road, Tullamarine VIC 3043, Australia También puede acceder a su información personal que tenemos visitando nuestra oficina. También puede ponerse en contacto con nosotros en infopfgforex. au (indicando Solicitud de privacidad en la línea de mensajes) o al 03 9001 5864. Sin embargo, todas las solicitudes de acceso a su información personal deben hacerse por escrito. La información se le proporcionará en un plazo de 14 días, o dentro de un plazo razonable. En algunas situaciones, podemos ejercer nuestro derecho, como lo permite la ley, a negarle el acceso a información particular. Si le negamos el acceso a su información personal, le explicaremos nuestras razones para hacerlo. Si está solicitando acceso a documentos personales, por favor incluya una copia certificada de identificación fotográfica primaria (como un pasaporte o licencia de conducir) para ayudarnos a procesar su solicitud. El acceso puede ser retenido o proporcionado sujeto a la Ley de Privacidad 1988. Si usted es capaz de establecer que cualquier información en poder de nosotros no es exacta, completa y actualizada, tomaremos las medidas razonables para asegurar que la información es exacta, completa y actualizada A la fecha siempre que cualquier denegación hecha esté sujeta a razones válidas. Una copia del documento de identificación principal y la prueba de dirección puede ser necesaria para corregir su información personal. PFG Forex no cobrará de usted por la realización de la solicitud o por dar acceso a la información personal. Sin embargo, podríamos cobrar un cargo mínimo si la información personal que solicita requiere investigación o tiempo de preparación. Seguridad y Retención PFG Forex aplica medidas técnicas, físicas y administrativas de seguridad de datos para proteger su información personal de pérdida, uso indebido, acceso no autorizado, modificación, alteración o divulgación. Una vez que nuestro trato con usted se ha completado, nos esforzamos para tomar medidas razonables para borrar o borrar permanentemente la información personal si no se requiere más. Tomamos todas las medidas razonablemente necesarias para garantizar que mantengamos su información segura, por ejemplo: Cifrar nuestros servicios a través de un seguro Cifrado SSL de 256 bits y archivado digital Acceso limitado a la oficina con permisos de seguridad Personal debidamente capacitado en asuntos de privacidad y protección de datos Mantener los servidores en múltiples ubicaciones seguras probados regularmente por expertos externos. PFG Forex está obligado a cumplir con el requisito Ley ALD / CFT y las Leyes de Privacidad, la información relativa a la identidad personal se conserva por un período de 7 años. PFG Forex destruirá, borrará o anónima su información personal cuando ya no se requiera de acuerdo con la Ley. Evitar la divulgación no autorizada de información personal por usted PFG Forex se compromete a proteger la información personal de sus clientes. Nunca le pediremos que divulgue su información personal a través de correos electrónicos no autorizados o fax. Asegúrese de no compartir información confidencial con personas no autorizadas a través de correos electrónicos, llamadas o faxes no garantizados. Comuníquese con nosotros inmediatamente si ha sido contactado por una persona no autorizada, correo electrónico, llamada o fax. Recopilamos y almacenamos toda la información electrónicamente y tomamos todas las medidas razonables para proteger la información del acceso no autorizado, pero no podemos aceptar responsabilidad por el acceso o uso no autorizado de su información personal. Pérdida de Información Personal PFG Forex mantiene medidas de seguridad de datos adecuadas para proteger la información contra el acceso y la divulgación no autorizados, a pesar de nuestros esfuerzos las posibilidades de violación de la seguridad no se puede descartar por completo. En caso de pérdida de información personal PFG Forex: Identificará y prevendrá brechas en la primera instancia posible. Evaluar la naturaleza y severidad de la violación incluyendo el tipo de información personal involucrada y el riesgo de daño a las personas afectadas. Alerta a las personas afectadas si es necesario. Involucrar a las autoridades apropiadas si se sospecha actividad delictiva. Notificar al Comisionado de Privacidad (en el OAIC) ​​si el incumplimiento es significativo Quejas Si tiene una queja sobre nuestro manejo de información personal le pedimos que nos contacte primero. A continuación, lo seguiremos con nuestro equipo de Resolución de Disputas Internas y responderemos dentro de los 30 días siempre que sea posible. Si el asunto resulta ser complejo, podemos aconsejarle que presente la queja por escrito. Para presentar una queja, póngase en contacto con nuestro: Oficial de Resolución de Disputas, PFG Forex Pty Ltd, Unidad 2, 189B South Center Road, Tullamarine VIC 3043, Australia Hacemos todo lo posible para resolver el asunto de manera oportuna. Si no podemos resolver el asunto rápidamente debido a su complejidad, se le aconsejará por escrito. Oficina del Comisionado Australiano de Información (OAIC) ​​La Oficina del Comisionado Australiano de Información (OAIC) ​​puede investigar quejas de privacidad de individuos sobre organizaciones del sector privado y australiano cubiertas por la Ley de Privacidad de 1988 (Privacy Act). Antes de que pueda presentar una queja ante la OAIC, generalmente tendrá que presentar una queja directa a la agencia u organización de la que se queja y darle 30 días para que responda. Si no recibe una respuesta (después de 30 días), o si está insatisfecho con la respuesta, puede presentar una queja ante la OAIC. Puede contactar a OAIC visitando el correo electrónico oaic. gov. au a enquiriesoaic. gov. au llamando al 1300 363 992, Si llama desde fuera de Australia llame al: 61 2 9284 9749 o escriba a OAIC, GPO Box 5218, Sydney, NSW 2001 O / OAIC, GPO Box 2999, Canberra, ACT-2601 Sitios de terceros El sitio de Forex de PFG puede tener enlaces a otros sitios web que no son propiedad de ni controlados por nosotros. No somos responsables de estos sitios ni de las consecuencias de que vayas a esos sitios. Cambios Tenga en cuenta que podemos cambiar esta Política de Privacidad en el futuro. Las versiones revisadas se cargarán en nuestro sitio web, así que por favor revise de vez en cuando. 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Términos y condiciones para los servicios de crédito inteligente de PFG Los servicios de crédito directo o de transferencia bancaria son pagos electrónicos de fondos compensados ​​que se acreditan directamente en una cuenta bancaria designada en casi cualquier lugar del mundo. PFG Smart Credit es un servicio similar introducido por PFG Forex Pty Ltd. El servicio se ofrece a un cliente a través de Agentes designados por distribuidores del producto. Le recomendamos que lea todos los términos y condiciones proporcionados en este documento relacionados con los servicios de PFG Smart Credit de PFG Forex Pty Ltd y póngase en contacto con nosotros para cualquier aclaración adicional. Please review this information often, as it may change at any time, without notice. In case you do not agree to accept and abide by the Terms and Conditions, please do not access or use this Website or any pages thereof and please do not avail of any of the facilities, products or services offered on or through the Website In this document the person/entity availing the service is referred to as Customer and the entity offering the service is referred to as the Provider/Agent 1. Use of a Correspondent 1 .1 The Provider may use the services of a Correspondent(s) to give effect to the instructions of the Customer. A Correspondent could be another bank (the correspondent Bank) or agency (the Correspondent Agency) or another branch or Provider, located anywhere in the world, who acts on behalf of the Provider, directly or indirectly. 1 .2 A Correspondent who acts on behalf of the Provider may: 1 .2 .1 Deduct additional fees and charges from the funds transferred by the Provider/Customer, so that the beneficiary may receive an amount that is less than the amount originally remitted by the Customer. 1 .2 .2 Pay the funds transferred by the Customer to the beneficiary and debit the fees and charges to the Providers account held with the Correspondent. The Customer must then reimburse the Provider, all such charges and fees paid to the Correspondent. 2. Fees and Charges 2 .1 The Providers fees and charges for providing the PFG Smart Credit service are either listed in Schedule of Standard Fees Charges(downloadable from the web portal) or it is displayed on the transaction page. In addition to the fee for initially providing the service, following additional charges are applicable to each service, as listed against them. Cancellation of a PFG Smart Credit transaction after it has been requested. 2 .2 (a) For BDT, IDR, INR, LKR, NPR, PHP, PKR 10.00 plus any foreign exchange loss and out of pocket expenses incurred by the Provider. 2 .3 (b) For all other currencies 25.00 plus any foreign exchange loss and out of pocket expenses incurred by the Provider. Amendments to original payment details. 10.00 plus any out of pocket expenses incurred by the Provider Enquiries regarding status of a payment.( for example querying the non receipt of funds) 0.00( Where the Provider is not liable for generating, carrying out and completing the enquiry including without limitations, legal costs on a solicitor and client basis.) Return of a payment by the Correspondent 10.00 plus any out of pocket expenses incurred by the Provider 0.00 for the previous 12 months history limiting to 1 request per year. 25.00 per additional request and extra 25.00 for all the consecutive historical years requested. 2 .4 Above fees are denominated in Australian Dollars and does not include any fees and charges levied by our Correspondents 2 .5 PFG Forex Pty Ltd reserves the right to change the fee or charge for any service, without notice and at its sole discretion. 3. Transaction Procedure Payment Policy 3 .1 For all transfer requests (transactions/deals), the transfer amounts and the applicable fees have to be collected from the Customers and deposited into the designated bank account of PFG Forex Pty Ltd, on the same day, in any case not later than the next business day. It will be the Agents responsibility to deposit the funds into the bank account of PFG Forex Pty, immediately on collection. 3 .2 PFG Smart Credit transactions can be processed for settlement only after receipt of cleared funds into the bank account of PFG Forex Pty Ltd. Any delay on the Agents part to remit funds could result in delays and avoidable hardships to our Customers. 3 .3 Delays in timely banking of collected funds can also result in additional costs, including potential loss of Forex, which can in turn affect the Agents commission income. 3 .4 If an Agent is unable to deposit the money on weekends, they may do a post dated internet transfer and e-mail a copy of the lodgment receipt to accountspfgforex. au 4. Fax / Email Instructions 4 .1 The Customer shall sign and submit a color scanned copy of the same in a form acceptable to the Provider as an indemnity for the Provider to act on e mails or facsimile messages from Customers. The Provider may act upon such instructions only after satisfying itself about the genuineness of the same and in compliance with the rules and regulations of Australia. The Provider reserves the right to seek reconfirmation of such instructions over telex/fax/telephone/e mail. 4 .2 All the Instructions to the Provider (both fax and e mail) will be attended in a turnaround time period of 7 working days. 5. Delayed payment 5 .1 The funds transferred will normally be received within 3-10 Business days (Expected Time) depending upon the bank where the beneficiarys account is being held. If the beneficiarys bank/branch is different from the Correspondent bank, it may take additional time to forward funds to the beneficiarys branch/bank. 5 .2 The transfer of the funds may be delayed past the Expected Time due to circumstances beyond the Providers control that includes but are not limited to cut off times for transmissions imposed by the Correspondent delays or complications in past or otherwise delays, errors or omissions in transit or transmissions acts or omission of a Correspondent or any other third party or delays and complication in overseas banking system. To the maximum extent permissible by law, the Provider and its employees accept no responsibility and will not be liable for any loss or damage resulting from delays that arise as a result of the circumstances specified above or any act or thing done or omitted to be done by the Provider while acting in good faith on the Customers instructions. 5 .3 Where the funds are not available for payment to the beneficiary by the Expected Time the Customer may request the Provider to generate on behalf of the Customer an enquiry into the delay (the Enquiry). Where the delay is not caused by the Provider, the Customer will indemnify the Provider for all or any costs or expenses incurred by the Provider as a result of generating, carrying out and completing the enquiry including without limitations, legal costs on a solicitor and client basis. 6. Amendment, Cancellation and Refund Policies 6 .1 Amendment Policy: 6 .1 .1 If a Customer wishes to make amendments to beneficiary details after booking a transaction, the request must be obtained in writing in the Amendment Request Form (downloadable from the web portal) and is to be immediately submitted to the Provider. Based on the status of the transaction, following actions will be taken. a) If the payment is still under processing: Amendments shall be effected as required by the Customer. b) If the payment instructions have already been transmitted to the Correspondent, we shall forward the requests to the Correspondent. However it must be noted that such requests will be subject to the rules and regulations in the destination country. For instance if the remittance is made to Pakistan i) For Cash Payouts. Changes are allowed in the beneficiary name ii) For Account Credit: beneficiary name will not be amended, though minor corrections in spelling errors may be entertained. Changes are allowed in the Bank Name and beneficiary account number. c) If the payment has already been effected to the beneficiary by the Correspondent before amendment requests are received by them, no amendment will be possible. 6 .1 .2 If a payment is not effected promptly due to incorrect beneficiary details furnished by the Customer, the Provider shall notify the Agent/Customer and if the Customer requests, issue an amendment. If no such amendment requests are received by the Provider within a reasonable time, Provider shall take all efforts to retrieve and return the funds to the Customer. The fund received back shall be refunded to the Customer as per the Refund Policy of PFG Forex Pty Ltd. 6 .1 .3 All amendments shall be issued at the sole discretion of PFG Forex Pty Ltd and will be subject to a) the Customer paying additional amendment charges and b) the Customer submitting a signed Amendment Request Form as proof of having agreed with the additional terms and conditions contained therein. 6 .1 .4 Issuing amendments to transactions already processed could result in delays in settlements and may incur additional bank charges. 6 .2 Cancellation Policy 6 .2 .1 The Provider may not be able to stop or cancel a payment if it has already been processed. A transaction once booked shall not be treated as cancelled without the confirmation of PFG Forex Pty Ltd. Actual time taken for completing a cancellation process may vary and is dependent on the stage/status of the transaction when the request is received by the Provider, beneficiary destination, Correspondents etc. Cancellation of a transaction may result in foreign exchange costs/loss to the Agent/Customer. 6 .2 .2 Cancellations by PFG Forex Pty Ltd: Transactions booked may be cancelled by PFG Forex Pty Ltd under following circumstances a) PFG Forex Pty Ltd has reasons to suspect the genuineness of the transaction or feels that the transaction could contravene any regulation in force b) The information or documents provided by the Customers are incomplete/incorrect and not sufficient to proceed with the transaction in a time bound manner. c) The Agent has not remitted the amounts to the designated bank account within the stipulated time. d) The payment is not effected at the destination and the funds are returned by the Correspondent for any reason. 6 .2 .3 Cancellations by Customers/Agents: If a Customer wishes to cancel a booked transaction, the request must be obtained in writing and is to be immediately submitted to the Provider. Based on the status of the transaction, following actions will be taken. a) If the payment is under processing, cancellations shall be effected as required by the Customer. b) If the payment instructions have already been transmitted to the Correspondent and the Customer requests for cancellation of the transaction, PFG Forex Pty Ltd shall at its sole discretion, cancel a transaction subject to following conditions. i) PFG Forex Pty Ltd should either have confirmation from the Correspondent that funds have not been and cannot be delivered to the beneficiary for valid reasons OR the beneficiary should submit documentary proof of non receipt of funds. ii) Remitter should give a proper Statutory Declaration indemnifying PFG Forex Pty Ltd (downloadable from the web portal). TRANSACTIONS WILL BE CANCELLED AND REFUNDED TO CUSTOMERS ONLY AFTER THE AMOUNTS ARE RECEIVED BACK INTO THE BANK ACCOUNT OF PFG FOREX PTY LTD. c) If the payment has already been effected to the beneficiary by the Correspondent before the cancellation request is received by them, no cancellation will be normally possible. However, if the Customer still wishes to have the funds retrieved, such requests shall be forwarded to the Correspondent at the risk and responsibility of the Customer. PFG Forex Pty Ltd takes no responsibility for such transactions initiated at the request of the Customer. 6 .3 .1 If the funds are not delivered to the beneficiarys account for any reason and/or the transaction is cancelled, the Provider will arrange to return the funds to the remitter, subject to following conditions. a) Refund of transaction amounts to Customers shall be made only through the Provider/Agent who booked the transaction. b) Refund for cancelled transactions will be made to the concerned Provider /Agents bank account after completion of all formalities. c) All amounts refunded to a Customer shall be in the currency originally tendered. Currency conversions shall be done at the exchange rates prevailing on the date of refund. d) Before settlement, our standard cancellation charges including any foreign exchange loss and out of pocket expenses incurred by PFG Forex Pty Ltd will be deducted from the amounts available for refund. e) Fees paid for booking a transaction are non refundable. f) Provider /Agents have to obtain a formal receipt from the Customer for the amounts being refunded. 7. Dispute Resolution 7 .1 Making a complaint If the Provider makes a mistake or the Providers service does not meet your expectations, For resolution to your complaint: Please contact us on. 03 9001 5864 (from Melbourne, VIC) 02 8014 7825 (from Sydney, NSW) or Write to us at: PFG FOREX PTY LTD, P.O Box 1095, St. Albans VIC 3021, Australia. or email us at infopfgforex. au or Write to us at: In most cases, we will be able to solve your problem on the spot. If we are unable to do so promptly then we will take responsibility to work with you to resolve the matter within 21 working days If this is not possible we will keep you informed of our progress and how long we expect it will take to resolve your complaint 7 .2 Resolution Policy 7 .2 .1 Internal Dispute Resolution Process a) Customer may initially register their complaints with our Customer Service division over phone or through email ( infopfgforex. au ), quoting the transaction reference number. b) Upon receipt of a complaint from a Customer, Customer Services staff will attempt to resolve the issue. If the complaint cannot be resolved at the first point of contact or after reasonable investigation and discussion with the Customer, the matter will be referred to a senior member of the Provider. If the Customer is dissatisfied with the outcome, Customer will be requested to provide: (a) written notice specifying the nature of the complaint, the desired outcome and what action Customer thinks will settle the complaint and (b) all relevant material to support the complaint. c) Complaints should be addressed to the General Manager and sent to P. O Box 1095, St. Albans VIC 3021, Australia. d) Upon receipt of written notice (Lodgement Date), we will: (a) within 15 days of the Lodgement Date, provide a written acknowledgment of receipt and an indication of the time-frame in which we will respond to the complaint (b) consider and investigate the circumstances surrounding the complaint (c) upon request, provide Customer with any relevant, non-confidential, material relating to the complaint and (d) communicate with Customer, with a view to resolving the complaint in a fair and timely manner. i) No later than 45 days following the Lodgement Date, the General Manager must: (a) notify Customer in writing of the decision in relation to the complaint (b) provide Customer with written reasons for the decision (c) outline to Customer the remedies, if any, available to Customer and (d) advise Customer of any further avenues for complaint. Where Customer has redress (financial or otherwise), we will promptly provide Customer with information regarding that redress. If the complaint is not resolved within 45 days following the Lodgement Date, the Smart Credit Team will inform Customer of the reasons for the delay. ii) Customer may contact the Customer Services Department should Customer require further information on how complaints are handled by us internally. Internal Issue Escalation Ladder: Customer Service Staff Smart Credit Team General Manager Chief Executive Officer Compliance Officer 8. Compliance with Regulations 8 .1 Providers and/or Agents are advised to read the guidelines provided in this document along with other compliance obligations mentioned in the AML/CTF Policies and Procedures and Compliance Guidelines given in the Provider/s or Agent/s portal. 8 .2 PFG Smart Credit transactions are initiated, only upon ascertaining veracity of the transaction from the remitter, evidencing source of income and/or convincing such transaction is initiated for a bonafide purpose. Scanned copies of any supporting documents have to be either uploaded via the smart credit portal or sent to compliancepfgforex. au immediately on completion of a transaction and/or upon request. PFG Forex Pty Ltd shall process such transactions only after ensuring compliance with regulations. 8 .3 Compliance Guidelines is an extended part of AML/CTF Policies and Procedures and hence Provider/s and Agent/s shall strictly adhere to the procedures mentioned in the document. 8 .4 PFG Forex Pty Ltd strictly prevents anyone from using PFG Smart Credit for fraudulent or illegal purposes. Provider/s and Agents agree that at no time PFG Smart Credit Services will be used to committing fraud on Customer/s and/or PFG Forex Pty Ltd. 8 .5 The transactions initiated from a specific location are at the sole responsibility of the Provider/s and Agent/s and hence each transaction has to be strictly monitored to detect and prevent fraud or illegal transactions. PFG Forex Pty Ltd requires that Provider/s and Agents shall use or enjoy PFG Smart Credit for any purpose that is unlawful n any jurisdiction or not permitted by the terms and conditions. 8 .6 PFG Forex Pty Ltd delay, block or refuse to make payment if we reasonably believe that processing such transaction may result in breach of law within Australia or any other country and PFG Forex Pty Ltd will incur no liability for not processing or completing such transactions. 8.7 You declare and undertake to PFG Forex Pty Ltd that the payment of Forex to the beneficiary in accordance with your instructions by PFG Forex Pty Ltd will not breach any law in Australia or in any other country. 9. KYC (Know Your Customer) Rules Privacy 9 .1 Collection of the Customers information is essential for the Provider to service the relationship and the business operations. Without the Personal Information that the Provider requests the Customer to provide, the Provider would not be able to provide the Customer with the products and services. You agree that the Provider will usually disclose Personal Information of the kind that comprise or will comprise the Customers Personal Information to any of the following types of organizations or individuals. 9 .1 .1 Providers, contractors and external advisers who the Provider engage to carry out the Providers functions and activities from time to time or who assist the Provider to carry out such functions and activities 9 .1 .2 Executor, administrator, trustee, guardian or attorney of the Customer 9 .1 .3 Regulatory bodies, governments agencies and law enforcement bodies and 9 .1 .4 Other parties to whom the Provider is authorized or required by law to disclose Personal Informatio 9 .2 Subject to any restrictions imposed on the Provider by the Privacy Act 1988, the Customer agree and consent to any disclosures by the Provider of the Customers Personal Information to an organization of these types for any of the purposes listed above 9 .3 Requests for accessing the personal information may be made under the provisions of the Privacy Act 1988. There is no charge to make a request to access Personal Information, but we may make a small charge for our time involved in providing the access and for any associated costs. 9 .4 To make a valid request, you must: 9 .4 .1 Put your request in writing detailing your request either by post addressing to Office Manager, P. O Box 1095, St. Albans VIC 3021, Australia or infopfgforex. au 9 .4 .2 Include details of how notices of information may be sent to you. 9 .5 If you are requesting to access personal documents please include a certified copy of some form of photographic identification (such as a Passport or Drivers license) to assist us in processing your request. Access may be withheld or provided subject to Privacy Act 1988. 9 .6 If the Customer is able to establish that any information held by us is not accurate, complete and up to date, the Provider must take reasonable steps to ensure that the information is accurate, complete and up to date provided any refusal made is subject to valid reasons. 9 .7 PFG Forex Pty Ltd collects Personal Information only by lawful and fair means and ensures the protection of any Personal Information it collects, as required by Privacy Act 1988. 9 .8 Any Personal Information collected may also be used to monitor compliance with the AML/CTF Act, the regulations and the AML/CTF Rules. 9 .9 The Personal Information will not be used for any purpose other than the purposes for which it was collected, unless such use is authorised or required by law or you have consented to the use. 9 .10 PFG Forex Pty Ltd may disclose Personal Information which you provide to authorities where required by law in Australia or any other country who is authorized or required under another law. 9 .11 Interpretation 9 .11 .1 The words Personal information used in this clause has the same meaning as it is defined in Privacy Act 1988. 9 .11 .2 The word Provider as used in this clause mean the Provider and each one of its related companies including subsidiaries, whether acting collectively or alone. 9 .11 .3 The words we and us are used in this cause mean PFG Forex Pty Ltd and each one of its related companies including subsidiaries, whether acting collectively or alone. 9 .12 If the Customer is a company then, by applying for these services (the service) the Customer agree and consent to the matters following. 9 .12 .1 If you supply us with Personal Information about an individual you agree to inform that person that a) We are holding information about that person and he or she can contact us at any of our branches. b) Personal Information collected about that person will be used for the primary purpose of accessing your application for the requested service and if your application is approved, for the initial establishment of the service and then for the subsequent administration and eventual finalization of your service and that without that Personal Information, this purpose cannot be fulfilled. c) Personal Information collected about that person will usually be disclosed to any of us and to the organizations mentioned above. d) That person has the right to access and correct Personal Information. 9 .13 If you are not a company then, by applying for this services the service you agree and consent to the matters following 9 .13 .1 We collect and will collect your information primarily for the purpose of the initial establishment of the services and then for the subsequent administration and eventual finalization of the service. You agree and consent to us using and disclosing your information for this purpose 9 .13 .2 You also agree whether you are a company or an individual and consent to us using or disclosing your information for each of the following additional purpose a) Performing our internal administration and operations including accounting, risk management, record-keeping, archiving, system development and testing, credit scoring and staff training. b) Compliances with legislative and regulatory requirements and c) Prevention and investigation of crime or fraud to protect your interest and our interest. 9 .14 If you are an individual or a small business (as defined in the Code of Banking Practice) the code of banking practice applies to this service. PFG Best Reviews May 1, 2011 - Apr 30, 2012 Very pleased with this broker. They say that it is all about results, but the service is excellent as well. On telephone a little arrogant, but actually every broker I have been with was arrogant. Results are great and in combination with their service and news provided to me, I cant make a single complaint. Personally Id recomment this one. - Reviewed by Anton, September 8, 2011. Rating 8/10. 2010/11 PFG Best Reviews May 1, 2010 - Apr 30, 2011 I have been trading with this FCM for about 5 months. Have had no problems with them. They covered the bases with me. The on-line system is good but needs getting used to. No problems taking out money. Trades are executed when done properly. The staff is helpful via phone. I try to stay away from day-trading. My capitalization is adequate and the tools are there on-line if Im thinking about taking a trade but need more info. I really dont think there is a FCM out there that can be everything to everyone. - Reviewed by Andy, January 11, 2011. Rating 7/10. 2009/10 PFG Best Reviews May 1, 2009 - Apr 30, 2010 DONT EVER USE THIS BROKER ALL THE STORIES ARE TRUE: HORRIBLE CUSTOMER SERVICE Not to mention they have TERRIBLE spreads. They can hit up to 12 pips when markets get volatile. I entered into a trade going the wrong way when news got released and my order got closed when my account hit zero. I asked them why they this happened and they said in order to prevent my account from being negative. I thought thats a good thing then. 2 weeks later I have an order open taking a long position. After taking that huge loss earlier I was playing with .1 lot size account. I had taken a loss earlier and only had enough left to buy a .1 lot with a few dollars left over. The order closed when I only had 30 liquidating value left, which coincidentally was the highest point that the pair went in the wrong direction before going into over 100 pip profit for me. When I asked them what the hell happened because I was assuming that when it hit zero it was closed, that it now closed when it hit 30. They said that MT4 is always 30. So I enquired into why the last time this happened that it didnt get closed until I had no money left. Here is the response: Them: I dont know. Me: Well here is the order number from when it happened: (order number) Them: It would take me a few minutes just to pull up the order After a little more questioning the consensus was from him that he didnt want to waste a few minutes time to figure out why I had lost over 150 that should never have happened. The order size for that first big loss was a .7 lot. I can understand him not wanting to figure out the smaller .1 lot, but the fact that there was a 30 difference in when my orders got closed at different times is ridiculous. And the fact that they just didnt care probably because they realized there was a mistake and Id get some money back out of them. And the fact that customer service told me 2 completely different things entirely makes me feel like they straight up robbed me the first time. - Reviewed by axcend, October 28, 2009. Rating 1/10. Not a bad broker until there is a bad fill or a completelly screwd up execution of a more complex order. 3 problems in 5 months with PFG never admitting any wrong doing. Arrogant broker, more like bouncer attitude. - Reviewed by Tomek, October 20, 2009. Rating 2/10. I like their platform very much but there spreads are terrible. GBPJPY is 9 pips. They are very expensive to use. - Reviewed by Bob, August 3, 2009. Rating 5/10. I have been using PFG for the last 12 months now and I have had very little problems with them. When I request my money it is usually in my current account within 2-3 days max. There was only one time I have had an issue and it was over my stop when I got stopped out 2-3 pips before it hit its mark. Apart from that one incident all has been fine, support is excellent if you do not get in touch straight away someone will always get back to you. I personally would highly recommend them - I do not know much about slippagee as I trade the market well before and after news. - Reviewed by sjj, June 22, 2009. Rating 9/10. 2008/09 PFG Best Reviews May 1, 2008 - Apr 30, 2009 I am in Canada. If you are in Canada, DO NOT deal with these people They are not interested in your small investments and will only take your money and run anyway. After extensive research and trading many demo accounts, I chose to deal with PFG and I opened a live account. They were nice enough initially, but I sensed that they were dancing around some issues. I decided to start with 500 USD. When I asked for funding instructions, they said that I could only wire transfer the funds and the information is on the website. I looked but the instructions were rather convoluted and didnt seem to be straight forward. So I contacted them and asked for more simple instructions. Three different responses all pointed me to the same set of instructions. Seems to me that these are very young people who can only cut and paste links and dont have any real experience or CARE about what they put the client through I printed funding instructions directly from their website and took them to a Royal bank branch (as this was the bank mentioned on the website). The bank told me that they needed an ADDRESS for the beneficiary which was missing() from the page. Also told me to go to my own bank to do this. So I went home and printed their address (Chicago) and went back to my own bank to do a direct wire transfer. The lady there looked at the info and having 20 years of experiene in her job, told me that this wire might bounce back as the info are incomplete I told her to plug in as much info as possible and it should go through. Well, guess WHAT. It bounced and I lost 57 to send and get back my own money Furious and frustrated I contacted PFG and their stance (surprise surprise) is that I made a mistake and my bank made a mistake. The broker in charge of my account asked me to fax him all the documents I had regarding the unsuccessful wire transfer, so I did it TWICE, but he never discussed them with me, as if they never existed. He never offered a resolution other than TRY AGAIN. I asked for specific instructions and whether I can mail them a cheque or a money order. They said that wire was the ONLY way to fund my account, so I asked them to provide me with a sample of a successful wire transfer from Canada that I can learn from. I got silence and nothing but silence from them. Checked with two other major banks and they BOTH told me that the instructions were complicated, unclear and insufficient and they could not possibly send funds with those instructions I am so happy that my loss was limited to 57. I am so happy that I didnt get further involved with this SCAM of a company. Could you imagine what it could be like if I had actually MADE profits there and attempted a withdrawal. They are quite excellent in ignoring what you say and not addressing your concerns. I say with absolute confidence: SCAM SCAM SCAM. If anybody wants verification and proof regarding this, email me: hawkmanlook. ca - Reviewed by Hawkman, February 4, 2009. Rating 1/10 NOT EVEN A REAL BROKER. They are a non clearing FCM who clears through other FCMS. Essentially just a large IB. - Reviewed by Leroy, September 6, 2008. No Rating. 2007/08 PFG Forex Reviews May 1, 2007 - Apr 30, 2008 I set up a new account with these guys and after I wired my funds into the account it was dowhill all the way from there on. The Platform was setup and was showing my account balance and within 15 minutes I was booted out of the system. I called and all of the sudden my balance was zero 0.00 and I hadnt even made a trade yet. they keep telling me they are trying to get with accounting to find out whats going on but I still dont have an answer as to where my funds are. Whats up with this place. - Reviewed by Michael, January 23, 2008. Rating 1/10 Accounting department couldnt resolve my account problems. When I went to make a withdrawal it became even worse. Charting software good but online feed was down at peak times making trading impossible. Probably not the worst but accounting department not helpful to say the least. - Reviewed by remym, May 16, 2007. Rating 3/10

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